:)

Hur bor du: en lägenhet i stockholm
Brukar du komma i tid: hehe nej  :$
Hur lång är du: 1,54 :)
Kan du laga mat: kock a lá mimmi, ahah nej drev
Vad jobbar du med/pluggar du: sexan i kuunskap :)
Vad har du på dig just nu: mjukis, linne, och tjocktröja
Har du någon fobi: insekter, sniglar, äckliga små kryp, spindlar om de inte är en inskekt och mördare :(
Hade du en bra kväll igår: jadå perfekt :D
Vilket är ditt senaste inköp: kmr inte ihåg
Din favoritdryck på morgonen: obooooooy :)
Var fick du dina senaste pengar ifrån: pappa faktiskt 
Har du sovit i din egen säng inatt: öh ja ?
Vad hade du sönder senast: jag har sönder rätt mkt saker *klumpeduns*
Vem snackade du med senast: mami
Varm favoritdricka: läsk :)
Favoritdricka när du är riktigt törstig: iiskall cola eller iskallt vatten
När gjorde du senast något riktigt dumt: hehe.. idag, jag råkade göra sönder emelies jacka lite :/
Saknar du någon just nu: J A
Vad ska man göra för att få dig irriterad: om någon är taskig när man inte gjort något, fyfan hatar sånna
Någon jag stör mig på: dryga människor
Intressen: mycket :)
senaste person du kramade: emelie
Senaste person du ringde: pappa
Senaste person som ringde dig: pappa
Vad drack du senast: vatten
Vill du ha barn: njaa.. vet inte, tror det
Längtar du till din nästa födelsedag: ooja ! snart så blir jag tånnååring :D
Har du rakat dina ben någon gång: nej :S
Är du sugen på något nu: nope
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: ingen
Använder du hudkräm: aa
Attraheras du av män med skägg: ööh.. nej ? e inte säker på vad attraherar är men skitsamma :)
Micro-pop eller poppa själv: micropop
Brukar du baka: nej aldrig typ
Röstade du i det senaste valet: nej, för jag e under 18 :(
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:  njaa.. aa, med vännerna är allt perfekt men inte med kärleken precis
Vilken låt lyssnade du senast på: nåns presslåt
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej
Vad tycker du är äckligt: fiskbullar och rikgrynsgröt , och myycket mera
Har du pengar på mobilen: har abordemang :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0