hihi

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
kille

Vad står det i ditt femte sms?
men säg ?<333

Vem ringde dig senast?
pappa

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil
jag & carro :)

Vilket språk är din mobil på?
svenska ?

Vad heter din ringsignal?
´har vanliga sony ericssons

Hur många sms har du i din inkorg?
fick ny mobil i förregår, men 127

Vad står det i ditt översta sms och vem är det i från?
<333 från johan
Vad står det i ditt sms längst ner och vem är det i från?
haha okej :p <333 från johan

Hur många sms har du i kategorin "skickat".
typ inga, raderade typ alla nyss
Vem är din 13:e kontakt?
jenny

Är din 20:e kontakt en av dina bästa vänner?
nina, njaa,, vet inte riktigt men en av dom tror jag :)

Ogillar du nr 5?
amanda h, neej ! :D

Har du varit i hop med nr 1?
adde, nej..

Vad har din mobil för färg?
silver :)

Hur mycket kontanter har du på dig?
två  kroner * RIIK *

Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
papi

Vad har du på dig på överkroppen just nu?
en grå tjocktröja

Vad är det för märke på skorna du har på dig?
har inga skor på mej nu

Ett ljust eller mörkt rum?
ljust

Vad gjorde du vid midnatt?
hehe snackade med koooompisar

Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
typ tomtebogatan, 5 min kanske

Till vem sa du "jag älskar dig" senast? 
vet nte, säger bara de till dom som jag menar de till, vilket är dom man träffat !

Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
inga, har digitalkamera

Vilken ålder har varit bäst hittills?
12, som jag är nu
Dina värsta fiender?
öh ?

Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
hehe en konstig grårosa ful sak :)

Vad var det senaste du sa till någon?
godnatt till mamma

En miljon dollar eller förmågan att flyga?
flyga

Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
hehe njaa, vet inte, inte längre typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0